31 Mart 2012 Cumartesi

MÜZİK ALBÜMÜM :)

SAYILAR
Ben bay güneşim
Öğretirim sizlere /Sayıları saymayı(2)
1, 2, 3, 1, 2, 3, 4, 5,6, (2)
Birer birer sayarım
Gökyüzündeki kuşları
1, 2, 3, 1, 2, 3, 4, 5,6, (2)


NOTALARIN ŞARKISI
DO Bir külah dondurma
RE masmavi bir dere
Mİ Denizde bir gemi
FA Gemide bir tayfa
SOL Papatyalı bir yol
LA güneşten bir damla
Sİ Ayşe'nin kedisi
    Ve yine şimdi tekrar

KIRMIZI BALIK 
Kırmızı balık gölde,kıvrıla kıvrıla yüzüyor 
Balıkçı Hasan geliyor,oltasını atıyor. 
Kırmızı balık dinle,sakın yemi yeme.
Kırmızı balık kaç kaç kaç.

5 Duyu Organımız Var

Beş duyu organımız var 
Birincisi etrafı koklar BURUN 
Beş duyu organımız var 
İkincisi sesleri duyar KULAK 
Beş duyu organımız var 
Üçüncüsü Her şeyi tadar Dil 
Beş duyu organımız var 
Dördüncüsü Dokunup Anlar EL 
Beş duyu organımız var 
Beşincisi Her yere bakar GÖZ

Beş duyu organımız var 
Birincisi etrafı koklar BURUN 
Beş duyu organımız var 
İkincisi sesleri duyar KULAK 
Beş duyu organımız var 
Üçüncüsü Her şeyi tadar Dil 
Beş duyu organımız var 
Dördüncüsü Dokunup Anlar EL 
Beş duyu organımız var 
Beşincisi Her yere bakar GÖZ

VÜCUDUMUZ
İki elim iki kolum
Bacaklarım var
Her insanda bir burun
Bir de ağız var
Sen hiç gördün mü?
Üç kulaklı bir adam. Ha ha ha ha ha
Olur mu hiç üç kulak?
Dön de aynaya bak

TAVŞAN
İki uzun kulağım, her fısıltıyı duyar
Keskin güçlü dişlerim, küçük bir kuyruğum var
Haydi haydi biliniz, çok kolay bir adım var
Bilemezseniz adımı, darılırım çocuklar

Ben havucu çok yerim, lahanayı severim
Yokuşu hızlı çıkar, inişi güç inerim
Haydi haydi biliniz, çok kolay bir adım var
Bilemezseniz adımı, darılırım çocuklar
KÖPEK UÇMAK İSTEMİŞ

Köpek uçmak istemiş, bir gün kargaya gitmiş,
Karga ona anlatmış bizimki de inanmış
Tırmanmış koşa koşa balkonun kenarına,
Açmış bacaklarını, dikmiş kulaklarını,
Havlayıp birkaç kere, atmış kendini yere,
Köpek düşmüş vah vah vah,
Karga da gülmüş ha ha hah.
HAYVANLAR
"Ben bir ineğim ben bir ineğim ben
Otu yerim süt veririm sütümü için
sütümü için yani büyümeyi seçin

ben bir tavuğum ben bir tavuğum
arpa ve buğday yerim yumurta veririm
yumurtamı yeyin ve büyümeyi seçin

ben bir arıyım ben bir arıyım
çiçek çiçek dolaşırım bal yaparım
balımı yeyin yani büyümeyi seçin

süt

bal

yumurta

hergün yerim mutlaka 
sağlıklı ve güçlüyüm
büyürüm büyürüm ben!!!

BINGO

There as a farmer had a dog,
And Bingo was his name-o.
B-I-N-G-O
B-I-N-G-O
B-I-N-G-O
And Bingo was his name-o.
There was a farmer  had a dog,
And Bingo was his name-o.
(clap)-I-N-G-O
(clap)-I-N-G-O
(clap)-I-N-G-O
And Bingo was his name-o.
There was a farmer had a dog,
And Bingo was his name-o.
(clap)-(clap)-N-G-O
(clap)-(clap)-N-G-O
(clap)-(clap)-N-G-O
And Bingo was his name-o.
There was a farmer had a dog,
And Bingo was his name-o.
(clap)-(clap)-(clap)-G-O
(clap)-(clap)-(clap)-G-O
(clap)-(clap)-(clap)-G-O
And Bingo was his name-o.
There was a farmer had a dog,
And Bingo was his name-o.
(clap)-(clap)-(clap)-(clap)-O
(clap)-(clap)-(clap)-(clap)-O
(clap)-(clap)-(clap)-(clap)-O
And Bingo was his name-o.
There was a farmer had a dog,
And Bingo was his name-o.
(clap)-(clap)-(clap)-(clap)-(clap)
(clap)-(clap)-(clap)-(clap)-(clap)
(clap)-(clap)-(clap)-(clap)-(clap)
And Bingo was his name
GÖKKUŞAĞI
Uzaklardan   bakarsın
Gülücükler   saçarsın
Pek  sevimli  pek  hoşsun
Hep   orada   kal   gökkuşağı
Gökkuşağı   gökkuşağı
Hep   orada   kal   gökkuşağı
Biz   resmini   çizerken
Renklerine   bakarken
Yeşil   mor   tozpembenle
Hep  orada  kal g ökkuşağı
Gökkuşağı   gökkuşağı
Hep  orada   kal   gökkuşağı

Gökkuşağı çizgifilm
TATLI MI TATLI YAŞLI BİR ADAM
Tatlı mı tatlı yaşlı bir adam
Denize açılır güneş doğmadan
Masmavi denizlerde olta sallar durmadan
Masmavi denizlerde şarkı söyler durmadan
ULU ÖNDER ATATÜRK

Bu vatanı kurtaran
Güçlükleri hep aşan
Düşmanları durduran
Ulu önder Atatürk
Bil ki yolundayız biz
Sönmez hiç meşalemiz
Seninle kalplerimiz
 Ulu önder Atatürk(2)

VAK VAK VAK
Paytak paytak yürürsün
 sen ne tatlısın vak vak vak
bazen gölde yüzersin
bazen uçarsın vak vak vak
ördek haydi gell onuş
 vak vak vak vak vak
haydi bir şarklı söyle
vak vak vak vak vak(2)



BAHARDA MUTLULUK
Lay la lay lay la la la lay la lay
Haydi, gel kardeşim, gidelim kırlara
El ele dolaşalım neşe bulmaya
Tertemiz bir hava baharı selamla
Haydi, koş, ip atla, sende top oyna
Solmasın gül yüzün, atıver kahkaha
İlkbahar mutluluk versin hep sana.
AYDEDE
Ay dede aydede
Gündüz olunca kaçarsın
Geceleri ışık saçarsın
Ben bir rokete binerim
Senin yanına gelirim
Ay dede ay dede

Bahar Şarkısı

Kuşları dinle bak ne güzel,ne güzel ötüyor kırlarda,
Çiçek çiçek dolaşır kelebek,bal yükü var arılarda

Leyleği gördüm dün havada,süzüle süzüle uçuyordu,
Sevinç içindeydi kuzular,hepsi kırda koşuyordu

Ormanı kaplar kır çiçeği,ovalar yeşile bürünürler,
Papatyalar doğanın süsüdür,bembeyazca görünürler

Neşeli Olki Genç kalasın

Neşeli ol ki genç kalasın
Bu dünyadan da zevk alasın
Ümitler hep süslenir neşeyle
Neşeli ol ki genç kalasın

Neşeli ol ki hep artsın gücün
Yorgunluk nedir bilme bütün gün
Gayretler hep güçlenir neşeyle
Neşeli ol ki genç kalasın
PALYAÇO
Düşe kalka, düşe kalka,
Düşe kalka düşe kalka koşuşuruz.

Şaka yolu, şaka yolu,
Şaka yolu şaka yolu konuşuruz.

*Pinpon topu burnumuzla, 
Biz sevimli palyaçoyuz.-2*

*Askılıdır pantolonumuz.
Kocamandır papyonumuz.-2*

*Pinpon topu burnumuzla, 
Biz sevimli palyaçoyuz.-2*

Düşe kalka, düşe kalka,
Düşe kalka düşe kalka koşuşuruz.

Şaka yolu, şaka yolu,
Şaka yolu şaka yolu konuşuruz
 
ALİ BABA’NIN ÇİFTLİĞİ
Ali Baba’nın bir çiftliği var
Çiftliğinde kuzuları var
Me me diye bağırır
Çiftliğinde Ali Baba’nın

Ali Baba’nın bir çiftliği var
Çiftliğinde inekleri var
Mö mö diye bağırır
Çiftliğinde Ali Baba’nın

Ali Baba’nın bir çiftliği var
Çiftliğinde tavukları var
Gıt gıt gıdak gıt gıt gıdak diye bağırır
Çiftliğinde Ali Baba’nın

Ali Baba’nın bir çiftliği var
Çiftliğinde arıları var
Vız vız diye uçuşur
Çiftliğinde Ali Baba’nın

Ali Baba'nın bir çiftliği var
Çiftliğinde kedileri var
"Miyav miyav" diye bağırır 
Çiftliğinde Ali Baba'nın



10. Yıl Marşı
Çıktık açık alınla on yılda her savaştan,
On yılda onbeş milyon genç yarattık her yaştan;
Başta bütün dünyanın saydığı Başkumandan;
Demir ağlarla ördük Anayurdu dört baştan.
Türk’üz, Cumhuriyetin göğsümüz tunç siperi,
Türk’e durmak yaraşmaz, Türk önde, Türk ileri!

23 NİSAN
Sanki her tarafta var bir düğün.
Çünkü, en şerefli en mutlu gün.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.
İşte, bugün bir meclis kuruldu,
Sonra hemen padişah kovuldu.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.
Bugün, Atatürk’ten bir armağan,
Yoksa, tutsak olurduk sen inan.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan

Ambara vurdum bir tekme

Ambara vurdum bir tekme bir tekme
Ambarin kapisi açildi açildi
Ince boncuk saçildi saçildi
Limonuda söyle keserler keserler
Suyunuda böyle sikarlar sikarlar
Çamasirida böyle yikarlar yikarlar
Ütüyüde böyle yaparlar yaparlar
Saçinida böyle örerler örerler

23 NİSAN
Lay liri Lay Liri Lay Liri Lay... Lay Liri Lay Liri Lay Lay
Lay liri Lay Liri Lay Liri Lay... Lay Liri Lay Liri Lay..

23 Nisan geldi neşeliyiz çocuklar(2)
Atamızdan armağan işte bize bu bayram(2)

Şarkılar söyleyelim gülelim eğlenelim(2)
Atamızın izinde beraber yürüyelim(2)

Lay liri Lay Liri Lay Liri Lay... Lay Liri Lay Liri Lay Lay
Lay liri Lay Liri Lay Liri Lay... Lay Liri Lay Liri Lay.
ANADOLU

Yazına kışına baharına doyum olmaz Anadolu
Senin gibi yurt bulunamaz gururumuz Anadolu
Yemyeşil dağlarında buz gibi sular,
Mis kokan bağlarında binbir çiçek var
Anadolumun her bucağına bizden selamlar.

ANNEM
Anlat bana anneciğim
İyileri kötüleri
Öğret bana , öğret bana
Bir yok göster geleceğe
Sevgi sende ışık sende
Duygu sende ışık sende
Bilgi sende görgü sende
Sabır sende , güzel anneciğim.
Anne Baba

Geceleri korktuğum zamanlarda
hep siz varsınız yanımda
üzüldüğümü anladığım anlarda
annem babam yanıbaşımda
annem babam yanıbaşımda

Hep mutlu olur çocuklar
anne baba sarılınca
ANNEM 

Küçücükken başucumda
Bana ninni söylerdin
Sabahları uyanınca
Beni okşar severdin

Benim annem güzel annem
Beni al kollarına
Kucağında uyut beni
Ninniler söyle yine

Bugün hala kulağımda 
Çınlıyor tatlı sesin
Benim annem kalbimin sen
En güzel yerindesin

Benim annem güzel annem
Beni al kollarına
Kucağında uyut beni
Ninniler söyle yine



At Baba 
benim iki bacaklı
çok güzel bir atım var
gönlü bahçe kucaklı
nefesi çiçek kokar

omuzuna binerim
dünyayı dört dönerim
hopladıkça bağırır
kişnedikçe gülerim


hayvanlar
Zıp zıp zıplar karada
Yüzer tatlı sularda
Vırrak vırrak seslenir
Eğlenir şu kaplumbağa


Paytak paytak yürürken
Kaz ve ördek karada
Vak vak vak yüzerler
Eğlenir sularda 


Suda yaşar balıklar
Sessiz sessiz yüzerler
Bazen sürü halinde
Bazen yalnız gezerler

Dağlar gibi dalgalar
Dağlar gibi dalgaları ben aşarımhttp://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif aşarım -2
Takamın içerisinde saray gibi yaşarım -2
Yağmur yağıyor yağmur da
Başıma tane tana – 2
Karadeniz uşağı da
Dünyalarda bir tane – 2
Ben kemençe çalamam da
Dayım darılır bana – 2
Bir horon havası burda
Kurban olayım sana – 2

Bay Mikrop
Bay mikrop bay mikrop
Beni hasta edemezsin
Yemeğimi böyle yiyiyorum
Sütümü de böyle içiyorum
Meyveleri sebzeleri
Bol bol yiyiyorum
Ellerimi böyle yıkarım
Saçımı da böyle tararım
Dişlerimi fırçalarım
Erken yatarım

Ben Bir çocuğum çocuk şarkısı

Çocuğum ,çocuğum ben bir çocuğum
top oynarım koşarım neşeliyim coşarım
çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
okuluma gelirim şarkılar öğrenirim
çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
öğretmenim önderim onu pek çok severim
çocuğum çocuğum ben bir çocuğum.

Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.

Bir vatan bırakın biz çocuklara
Islanmış olmasın göz yaşlarıyla.
Bir bahçe bırakın biz çocuklara
Göklerde yer açın uçurtmalara.

Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.

Bir barış bırakın biz çocuklara
Ulaşsın şarkımız güneşe ve aya.

Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.

Bir dünya bırakın biz çocuklara
Yazalım üstüne sevgili dünya
Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.


Bir evimiz var

Bir evimiz var iki odalı,
Mutfağı, banyosu bir de salonu.
Bir evimiz var iki odalı,
İçi dışı tertemiz, renk renk boyalı.
Bir evimiz var iki odalı,
Bizim için burası bir kuş yuvası.
Bir evimiz var çok güzel, çok şirin,
Bahçemizde çiçekler sanki bir gelin.
Bir evimiz var, sanki bir saray,
İçeriden dışarıya mutluluk taşar.
Arkadaşım eşek
Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli 
Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli 
Hiç haber göndermedin o günden beri 
Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni 

Dün yine seni andım gözlerim doldu 
O 
tatlı günlerimiz bir anı oldu 
Ayrılık geldi başa katlanmak gerek 
Seni çok çok özledim arkadaşım eşek

Benim yüce milletim...
Türk olmakla övünür
Mutluluğa bürünür
Zannetmeyin bölünür
Benim yüce milletim...

Kederde, sevinçte bir
Vatan için can verir
ATA’nın izindedir
Benim yüce milletim...


Korku yoktur gözünde
Sevgi, saygı özünde
Bütün dünya yüzünde
En yücesi miletim....

Kederde, sevinçte bir
Vatan için can verir
ATA’nın izindedir
Benim yüce milletim...

Bir Güvercin Mavi Gökte

Birgün güvercin mavi gökte
Süzülerek uçuyor
Mini mini gagasında
Kim bilir ne tutuyor
Mektubumla sana köyden
Bilsen neler getirdim
Selamlar her evden
Şen haberler getirdim
Bir güvercin mavi gökte
Süzülerek uçuyor
Mini mini gagasında
Kim bilir ne tutuyor
Yavru kuşlar hepsi birden
Göklerde uçuştular

Beyaz  Bulut

Beyaz Bulut gökte uçar
Damla damla çiçek açar
Damla Damla çiçek açar
Bazen beyaz, bazen sarı
Gök annenin gözyaşları
Gök annenin gözyaşları

Bulut değil su kafesi
Bir türküdür yağmur sesi
Yağmur sesi,
Tık tık cama kim vuruyor ,
Aç bakalım ne soruyor,
Aç bakalım ne soruyor,

Ah çok iri damlacıklar
Bak dışarda yağmur mu var
yağmur yağmur ne yağarsın
nerden geldin hep ağlarsın
nerden gelisn hep ağlarsın
Bahçeleri sula canım,
ne iyisin ne iyisin yağmur hanım
çok şirinsin yağmur hanım 
gel berabe oturalım,
gel beraber oturalım
Küçük Ayşe

Küçük Ayşe, küçük Ayşe
Napıyorsun bana söyle
Bebeğime bakıyorum, ona
 mama veriyorum
Gülyüzünü öpüyorum, ona ninni söylüyorum

Lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay
Lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay,lay


İNATÇI  KEÇİLER

Bir köprüde karşılaşmış iki inatçı keçi
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
Hep huysuzluk inatçılık bu keçilerin suçu
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
Büyük keçi demiş :
-Yol ver önce ben geçeceğim
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
Küçük keçi demiş:
-Verirsem öleceğim.
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
Tam köprünün ortasında iki keçi toslaşmış
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
İkisi de suya düşmüş bunu görenler şaşmış
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
Keçilerin inatçısı suya düşer boğulur
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
İnsanların inatçısı kimbilir ki ne olur?
Ha ha hay ha ha hay ha ha ha ha hay
Ceviz Adam




Ceviz adam şip şap şuphttp://www.sanalda1numara.net/images/smiliv.gif
Burnuda uzun lu lu lu

Kaşları keman gıy gıy gıyhttp://www.sanalda1numara.net/images/smiliv.gif
Saçları rüzgar vu vu vu

Karnıda davul güm güm gümhttp://www.sanalda1numara.net/images/smiliv.gif
Bize güler ha ha ha ...



Pazara  gidelim
Pazara gidelim bir tavuk alalım
Pazara gidip bir tavuk alıp napalım
Gıt gıt gıdak gıt gıt gıdak diyelim
Hapur hupur hapur hupur yiyelim.

Pazara gidelim bir kedi alalım
Pazara gidip bir kedi alıp napalım
Miyav miyav miyav miyav diyelim
Hapur hupur hapur hupur yemeyelim.

Pazara 
gidelim bir köpek alalım
Pazara gidip bir köpek alıp napalim
Hav hav hav hav hav hav diyelim
Hapur hupur hapur hupur yemeyelim

Pazara gidelim bir ördek alalım
Pazara gidip bir ördek alıp napalım
Vak vak vak vak vak vak diyelim
Hapur hupur hapur hupur yiyelim.

Tren Gelir Hoş  gelir

Tren gelir hoş gelir (Ley ley limi limi ley)
Odaları boş gelir (Mini mini güzel gel bize)
Duydum yar bize gelmiş (Ley ley limi limi ley)
Sefa gelir hoş gelir (Mini mini güzel gel bize)

Beydağı'na kar yağar (Ley ley limi limi ley)
Kar altında güller var (Mini mini güzel gel bize)
Ben mahleden geçerken (Ley ley limi limi ley)
Pencereden yar bakar

uç kelebek

Minik kelebek uçtu
Küçük yaramaz koştu
Durmadan usanmadan
Hep kovaladı durdu
Kaç kelebek, uç kelebek
Seni tutacaklar kaç kelebek
Kanatları benek benek
Seni tutacaklar uç kelebek
GEL BİZE KATIL BİZE

Gel bize katıl bize
Hem oyuna hem söze
Türkü söyleyip oy oy
Oynayalım loy loy

El ele tutusalım 
Halkaya karışalım
Haydi, kardeş sen de gel
Oynayalım loy loy

Üç adımla sağa koş

Bir adımla sola koş
Bak ne güzel nede hoş
Oynayalım loy loy
KARGA İLE TİLKİ
Bir gün bir tatlı karga.Ha ha ha ha hay.
Bir parça peynir almış. Ha ha ha ha hay.
Konmuş bir dalda kalmış. Ha ha ha ha hay.
Etrafı seyre dalmış. Ha ha ha ha hay.
Ordan geçen bir tilki. Ha ha ha ha hay.
Şen sesinle öt demiş. Ha ha ha ha hay.
Aptal karga gak demiş. Ha ha ha ha hay.
Peyniri tilki yemiş. Ha ha ha ha hay

MEVSİMLER

Bir yılda tam dört mevsim,
Hepside ayrı resim,
Gel birlikte sayalım,
Takalım birer isim.

İlkbahar,yaz,sonbahar,
kış gelince kar yağar,
Haydi haydi evine,
Her tarafta soğuk var.

Orda bir köy var uzakta
Orda bir köy var uzakta
O köy bizim köyümüzdür
Gezmesek de tozmasak da
O köy bizim köyümüzdür
Orda bir ev var uzakta
O ev bizim evimizdir
Yatmasak da kalkmasak da
O ev bizim evimizdir
Orda bir dağ var uzakta
O dağ bizim dağımızdır
İnmesek de çıkmasak da
O dağ bizim dağımızdır
Orda bir ses var uzakta
O ses bizim sesimizdir
Duymasak da tınmasak da
O ses bizim sesimizdir
Orda bir yol var uzakta
O yol bizim yolumuzdur
Dönmesek de varmasak da
O yol bizim yolumuzdur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder