31 Mart 2012 Cumartesi

MÜZİK ALBÜMÜM :)

Bak Postacı Geliyor

KORO: 
Bak postacı geliyor
Selam veriyor
Herkes ona bakıyor
Merak ediyor

ÇOCUK:
Çok teşekkür ederim
Postacı sana
Pek sevinçli haberler
Getirdin bana

POSTACI: 
Bu gün yalnız bu kadar
Darılmayınız
Yarın yine gelirim
Hoşçakalınız

KORO: 
Haydi git güle güle
Uğurlar olsun
Ellerin dert görmesin
Kısmetle dolsun
Renkler

Ben bir küçük ressamım
Pembe sarı boyarım
Yeşil yeşil ormanlar
Mavi mavi denizler
Turuncudur portakal
Gökte sarı güneş var

Fırça kalem ve kağıt
Olmazsa resim olmaz
Reklerle oynamaktan
Hiç bir çocuk sıkılmaz

En sevdiğim renklerse
Kırmızıyla beyazdır
Ay yıldızlı bayrağım
Kırmızıyla beyazdır


Annem Bana Bir Bebek Aldı

Annem bana bir bebek aldı yanakları al aldı
Gözleri boncuk mavi saçları kumraldı

Ben bebeğimi çok severim şekerle beslerim
Yaramazlık yapınca kulağını çekerim

Bir gün gittik attaya çikolata almaya 
Sonra yolumuzu kaybettik başladık ağlamaya

Oradan geçen bir polis amca yolumuzu gösterdi
Bundan sonra izinsiz çıkmayın dedi
Mantarlar
Bak nasıl mantarlar
Büyüyor ormanda(2)
Tatlı tatlı uyuyorlar
Güneşin altında(2)
Çok yağmur yağınca
Güneş ısıtınca(2)
Bakın ne çok mantarlar var
O zaman ormanda(2)

Annem pazara gitti
Annem pazara gitti(2)
Bana bebek getirdi(2)
Bebeğim napar inga(2)
Oh oh ne iyi benim annem ne iyi(2)
Babam pazara gitti(2)
Bana araba getirdi(2)
Arabam napar vın vın(2)
Oh oh ne iyi benim babam ne iyi(2)
Dedem pazara gitti(2)
Bana balık getirdi(2)
Balığım napar luk luk(2
Oh oh ne iyi benim dedem ne iyi(2)


Kırlara doğru
Serin esen rüzgar
Çiçek kokan kırlar
Bekler bizi arkadaşlar
Yolculuk var

Gümüş dere boyu
Soğuk pınar suyu
Bekler bizi arkadaşlar
Yolculuk var

Cennet gibi bağlar 
Sisli yüce dağlar
Bekler bizi arkadaşlar
Yolculuk var

Şu gölgeli orman 
Şu neşeli harman
Bekler bizi arkadaşlar
Yolculuk var
Masalcı teyze
Masalcı teyzeyim ben
Masallar söylerim hep
Her masalda sizlerin
Rüyasını süslerim
Diyar diyar ülkeler
Cadılarla periler
Prensler prensesler
Düşlerinizi süsler
Etrafımı çevirin
Benden masal dinleyin
Masal masal gezelim
Ben masalcı teyzeyim
YENİ YIL


Eski yıl ne çabuk geçti
İşte yeni yıl geldi
Herkese ümit verdi
Bizlere neşe geldi.

Yeni yıl kutlu olsun
Mutluluklar bol olsun
uyku vakti

Yemek pişti, karnım doydu
Şimdi temizlik var
Önce sağlığım için dişlerimi fırçala
Sonra bol bol suyla çalkala ağzını
Havlu ile bir güzelce kurularım ellerimi
Aynaya bir öpücük yollar
Bitiririm işimi
Kendim soyunur giyerim
Kendi pijamamı
Yatak hazır güzel müzik çalarkan yine
Dalmaya hazır olurum uyku denizine
Belki rüyamıda anlatırım siz



Üsküdara Gideriken
Üsküdara gideriken aldıda bir yağmur x 2
Kâtibimin setiresi uzun eteği çamur x 2
Kâtip uykudan uyanmış gözleri mahmur. x 2

Kâtip benim ben kâtibin el ne karışır?
Kâtibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır!

Üsküdara gideriken bir mendil buldum, x 2
Mendilini cerisine lokum doldurdum. x 2
Kâtibimi arariken yanımda buldum


Tohumlar Fidana
Tohumlar fidana
Fidanlar ağaca
Ağaçlar ormana 
Dönmeli yurdumda

Yuvadır kuşlara
Örtüdür toprağa
Can verir doğaya
Ormanlar yurdumda

Birtek dal kırmadan
Ormansız kalmadan
Her insan bir fidan
Dikmeli yurdumda





temizlik

Sabah kalkınca
Temizlik başlar
Önce elleri yıka
Sonra yüzünü yıka
Bak ne güzel oldun
Misler gibi koktun
Sabah kalkınca
Temizlik başlar
Dişlerini unutma
Güzel güzel fırçala
Bak ne güzel oldun
Misler gibi koktun
Temiz Çocuk
Yıkarım hep elimi, 
Fırçalarım dişimi
Tırnağım hiç uzamaz
İçi asla kir dolmaz
Bakımlıdır kulaklar
Temizdir hep ayaklar
Pis sulara hiç basmam
Böylece mikrop kapmam
Bir gün dikkat etmesem
Darılır kızar annem
Hep tertemiz olurum
Sağlık neşe bulurum

spor ve sağlık

Dik dur dik dur kardeşim
Koy elleri beline
Sallan sallan kardeşim
Sonra eller yerine
Kolları öne uzat
Sonrada yukarıya
Çevir çevir kardeşim
Sonra eller yerine
Sol ayağın ileri
Sağ ayağın havaya
Haydi kuşlar gibi uç
Mutlu ol bu yuvada

Çiftçi çukurdaydı
Çiftçi çukurdaydı 
Haydi peri kızı
Çiftçi çukurdaydı.

Çiftçi hanımını aldı 
Haydi peri kızı
Çiftçi hanımını aldı

Hanım çocuğunu aldı 
Haydi peri kızı
Hanım çocuğunu aldı.

Çocuk köpeğini aldı
Haydi peri kızı
Çocuk köpeğini aldı.

Köpek kedisini aldı 
Haydi peri kızı
Köpek kedisini aldı.

Kedi sıçanını aldı 
Haydi peri kızı
Kedi sıçanını aldı.

Sıçan peynirini aldı 
Haydi peri kızı
Sıçan peynirini aldı.

Peynir yalnız kaldı
Haydi peri kızı
Peynir yalnız kaldı
Değişik Çukur

OKULUMU PEK ÇOK SEVERİM 
Okulumu pek çok
Pek çok severim
Ayrı kalınca hemen özlerim

Okumayı yazmayı öğretir bana
Sevgiyi saygıyı öğretir bana

Okulumu pek çok
Pek çok severim 
Arkadaşlarımla oynar gezerim

Ulusumu yurdumu öğretir bana
Sevgiyi saygıyı öğretir bana


şş Kayıkçı

Fış fış kayıkcıhttp://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif kayıkcının küreği
Hop hop eder yüreği
Akşama fincan böreği
http://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif
Sabaha bayram çöreği.
Fış fış kayıkcı
http://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif kayıkcıya gidelim
Kayığına binelim
http://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif denizlerde gezelim
Balık gibi yüzelim.
Fış fış kayıkcı
http://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif kürekleri çekelim
Dalgaları aşalım
http://www.combeki.net/images/smilies/virgul.gif akşam eve gidelim
Balıkları yiyelim.



Romantik Kayık

Yaşasın Okulumuz

Daha dün annemizin
Kollarında yaşarken
Çiçekli bahçemizin
Yollarında koşarken

Şimdi okullu olduk
Sınıfları doldurduk
Sevinçliyiz hepimiz
Yaşasın okulumuz

Okul yurt güneşidir
Bize bilgiler saçar
Annemizin eşidir
Severek kucak açar

Okul insanlık yolu
Her yanı şeref dolu
Sevinçliyiz hepimiz
Yaşasın okulumuz
HAYVANLAR


Damda leylek tak tak tak,
Suda ördek vak vak vak,
Kurbağalar da derede,
Vırak vırak vırak.
Evde kedi mır mırnav,
Yolda köpek hav hav hav,
Sevimlidir hayvanlar,
Sevimli onlar.

öğretmenim

Öğretmenim canım benim canım benim
Seni ben pek çok pek çok severim

Sen bir ana sen bir baba
Her şey oldun artık bana
Okut öğret ve nihayet
Yurda yararlı insan et
MİÇO

Miço nerden geliyor
Harmanlıktan aşağı

Oyna da miço oyna
Zıpla da miço zıpla

Miço ellerin nerde 
Kıvrım kıvrım yerlerde

Oyna da miço oyna
Zıpla da miço zıpla

Miço gözlerin nerde
Fıldır fıldır yerlerde

Oyna da miço oyna
Zıpla da miço zıpla
Çok Tatlı Köpek


Atatürk Ölmedi
Atatürk ölmedi
Yüreğimde yaşıyor
Uygarlık savaşında
Bayrağı o taşıyor
Her gücü o aşıyor

Türklüğe güç veren devrimler senin
Yurduma çizdiğin aydın yol senin
Gençlik senin, sen gençliğinsin
Ölmedin ölemezsin
Mini kuş  
Mini mini bir kuş donmuştu
Pencereme konmuştu
Aldım onu içeriye
Cik cik cik ötsün diye
Pır pır ederken canlandı
Ellerim bak boş kaldı
kardan adam yapalım


Kardan adam yapalım 
Burnuna havuç takalım 
Üşüyor bu havada 
Boynuna atkı saralım 
Kardan adam yapalım
Gözüne kömür takalım 
Üşüyor bu havada,
Şapkayı giydir başına 
Kardan adam gülüyor
Öğretmenimiz geliyor
Bitti artık işimiz
Çok güzel oldu bahçemiz

TAŞITLAR

Düdük çalar ince ince
Yolcular binince
Gidiyor çufu çufu çuf
Uzaklarda gözü
Git güle güle gel güle
Çok bekletme bizi

Otomobil fırlar birden
Kalkarken yerinden
Katıyor tozu dumana
Uzaklarda gözü 
Git güle güle gel güle güle

Vapurlar suya dizilir
Denizde süzülür
Gidiyor dumanına bak
Uzaklarda gözü
Git güle güle gel güle güle

Yolcular rahat uçakta
Aldırma hiç korkma
Gidiyor göğe bakıyor
Uzaklarda gözü
Git güle güle gel güle güle
Çok bekletme bizi
Çalışkan arı
Vız vız arı uçuyor, çiçeklere konuyor,
Topladığı balları kovanına taşıyor.

Minik arı her zaman mimarlıkta çok yaman
Ben de olmak isterdim onun gibi çalışkan.

Pilot gibi uçuyor, dere tepe geziyor,
Söylemeye gerek yok, görevini biliyor.
Çalışkan arı, balı ne tatlı,
Vız-vız vız-vız arı, hızlı kanatlı.

Vız vız arı uçuyor, çiçeklere konuyor,
Topladığı balları kovanına taşıyor.

İğnesinden korkarım, pek uzaktan bakarım,
Beni sakın sokmasın, canım acır ağlarım.

Pilot gibi uçuyor, dere tepe geziyor,
Söylemeye gerek yok, görevini biliyor.
Çalışkan arı, balı ne tatlı,
Vız-vız vız-vız arı, hızlı kanatlı.
Okul Yolu

Okul yolu düz gider
Çocuklar bayram eder
öğretmenler olmasa
emekler boşa gider.
okul yolu taş olur 
çalışkanlar baş olur
tembel tembel gezenin
iki gözü yaş olur.


SESLERİ

Kus sesleri ovalara yayılır
İnsan buna hayran olur bayılır

Bal yapanlar çiçeklere konarlar
Kuzucuklar taze çimen ararlar

Yeşillenmiş ağaçlarda yapraklar
Amber gibi mis kokuyor topraklar

Anne sözü 

Dinlemedim annemi
Giyinmedim beremi
Üşüttüm hapşu
Üşüttüm hapşu

Çok yaşa çok yaşa
Anneyle çok yaşa
Çok yaşa çok yaşa 
Babayla baş başa

Anne sözünü dinle
Üşütme yine böyle
Kış günü çıplak başla
Dolaşma sokaklarda

Çok yaşa çok yaşa
Anneyle çok yaşa
Çok yaşa çok yaşa 
Babayla baş başa
İzmirin dağları
izmir’in dağlarında çiçekler açar.
altın güneş ordu sırmalar saçar.
bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar.
yaşa mustafa kemal paşa,yaşa;
adın yazılacak mücevher taşa.

izmir’in dağlarında oturdum kaldım
şehit olanları deftere yazdım.
öksüz yavruları bağrıma bastım.
kader böyle imiş ey garip ana 
kanım feda olsun güzel vatana

Trafik ışıkları
Sokağa çıktık arabalar
Tıngır mıngır gidiyor
Yayalar kaldırımda
Tıkır tıkır yürüyor
Kırmızı yandı arabalar durdu
Yayalara yol verdi
Annem elimden tuttu
Çok dikkatli geç dedi
Trafik polisi anlattı
çok dikkatli olmalı
sokakta arabalar
kurallara uymalı
kırmızı yanarsa geçme
sarı yanarsa bekle
yeşil yandı bak işte
geç haydi sıra sende


salıncak

Bu salıncak çok güzel
Sende sallan gül eğlen
Sallanarak böyle biz 
güleriz hep eğleniriz
Bir sen sallan birde ben
Geçsin vakit bilmeden
Sallanarak böyle biz güleriz
Hep eğleniriz
MUTLU ÇOCUK

Görevini yapmışsan mutlu olmalısın,
Bugün çalışmışsan mutlu olmalısın,
Büyüklere saygın varsa mutlu olmalısın, 
Küçüklere sevgin varsa mutlu olmalısın. 
Kötülüğü yenmişsen mutlu olmalısın, 
İyiliği sevmişsen mutlu olmalısın, 
Büyüklere saygın varsa mutlu olmalısın, 
Küçüklere sevgin varsa mutlu olmalısın

ÇOK ÇALIŞKAN 
OLMALIYIZ

Çok çalışkan olmalıyız
Çok çalışkan olmalıyız
Bu ulus için, bu vatan için
Çok çalışkan olmalıyız

Tembel tembel durmamalı
Günler hiç boş kalmamalı
Bu ulus için, bu vatan için
Çok çalışkan olmalıyı. 

Her iş zordur bilmeliyiz.
Güçlükleri yanmalıyız
Bu ulus için, bu vatan için
Çok çalışkan olmalıyız

CUMHURİYEt HÜRRİYET DEMEK
Cumhuriyet hürriyet demek,
Cumhuriyet özgürce yaşamak,
Uygarlığa, çağdaşlığa
Durmadan yılmadan koşmak demek 

Cumhuriyet mutluluk demek,
Cumhuriyet kol kola yürümek
Uygarlığa, çağdaşlığa
Durmadan yılmadan koşmak demek
Neyim var

Bir köpeğim var hav hav hav
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim

Bir horozum var üüü üürüü
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim

Bir ineğim var möö möö mö
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim

Bir ördeğim var vak vak vak
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim
Bayrağım

Bayrağım, bayrağım 
o al rengin solmasın.
Semasını yurdumun
Başka bir renk almasın
Bayrağım parlasın
Ay-yıldızın her zaman
Sen gülersen
Neşelenir
Hür yaşar bu vatan.













Pazarcılar
Pazar yerinde insanlar
Dolaşırlar dolaşırlar
Satmak için meyveleri
çalışırlar çalışırlar
Bir ses orada bir ses burada
Konuşurlar konuşurlar
Elma armut kavun karpuz
Ver bize ordan bir kilo muz
Kesmece kavun kesmece karpuz
çürük çıkarsa yine alırız
Küçük Kardeş

Minicik minicik bir can gözleri mercan
Minicik minicik bir can, ben sana hayran
Küçük kardeş, küçük kardeş, can can can
Minik kardeş minik kardeş, can can can

Konuşmayı bilmezsin, yürümeyi bilmezsin,
Minik bana gel desem, gelmeyi bilmesin.
Küçük kardeş, küçük kardeş can can can
Minik kardeş minik kardeş, can can can

Ufacık tefecik başlı, gözleri yaşlı
Karacık kuracık tenli, yay gibi kaşlı
Küçük kardeş, küçük kardeş can can can
Minik kardeş minik kardeş, can can can

Oyunları bilmezsin, şakaları bilmezsin,
Minik bana gül desem, gülmeyi bilmezsin.
Küçük kardeş, küçük kardeş can can can
Minik kardeş minik kardeş, can can can
Elbiselerim 
Hep yeşildir elbiselerim 
Ben bu rengi pek çok severim
İlkbaharı cicim çok sevdiğim için
Hep yeşildir giyindiklerim

Hep sarıdır elbiselerim 
Ben bu rengi pek çok severim
Sonbaharı cicim çok sevdiğim için
Hep sarıdır giyindiklerim

Hep mavidir elbiselerim 
Ben bu rengi pek çok severim
Gikyüzünü cicim çok sevdiğim için
Hep mavidir giyindiklerim

Hep kırmızı elbiselerim 
Ben bu rengi pek çok severim
Al bayrağı cicim çok sevdiğim için
Hep kırmızı giyindiklerim

Küçük kurbağa
Küçük kurbağa, küçük kurbağa, kulağın nerede ?
Kulağım yok kulağım yok yüzerim derede
Ku vak vak vak ku vak vak vak kuvak kuvak kuvak(2)
Küçük kurbağa, küçük kurbağa, kuyruğun nerede ?
Kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim derede
Ku vak vak vak ku vak vak vak kuvak kuvak kuvak(2)

Küçük kurbağa, küçük kurbağa, yelkenin nerede ?
Yelkenim yok yelkenim yok yüzerim derede
Ku vak vak vak ku vak vak vak kuvak kuvak kuvak(2)

Küçük kurbağa, küçük kurbağa, gözlerin nerede ?
Gözlerim yok gözlerim yok yüzerim derede
Ku vak vak vak ku vak vak vak kuvak kuvak kuvak(2)
OKULA GİDERKEN  
Bir gün okula giderken
Her şeye dikkat ederken
Önce bir ihtiyarcık
Yürüdü yavaşçacık

Him him him him him him
Him him him da him him him

Bir gün okula giderken
Her şeye dikkat ederken
Bir kız topla atladı (bilgi yelpazesi.net)
Topu düştü patladı

Bum bum bum bum bum
Bum bum bum bum da bum bum bum

Bir gün okula giderken
Her şeye dikkat ederken
Borazanlı atlılar
Tozu dumana kattılar

Rap rap rap rap rap rap
Rap rap rap da rap rap rap
KELEBEK

sevimli mi sevimli uçuyor renkli renkli 
dört yaprak kanatları,anteni iki telli
boncuk boncuk gözleri,ipek tüylü bedeni
ürkek şirin halleri dolaşır çiçekleri

güzel renkli kelebek hoş benekli kelebek
boncuk gözlü kelebek,minik yüzlü kelebek
gözlerimle severim ömrü kısa bilirim 
canım tutmak isterse hevesimi yenerim
pekçoktur çeşitleri,balla süt içtikleri
doğanın harikası binbir desen renkleri
ELLERİM PARMAKLARIM

Sağ elimde beş parmak,
Sol elimde beş parmak
Say bak, say bak, say bak.
Hepsi eder on parmak.
Sen de istersen saymak
Say bak, say bak, say bak.
Hepsi eder on parmak.
 
Orman ne güzel
Kestane, gürgen, palamut 
Altı yaprak üstü bulut 


Gel sen burda derdi unut 
Orman ne güzel,ne güzel 


Dallar kol kola görünür 
Yaprak yaprağa sürünür 

Kışın karlara bürünür 
Orman ne güzel,ne güzel 
Orman Yolu..
Su Damlası
BİR PAPATYACIK BİR GÜN 
ORMANDA SOLUYORMUŞ
BUNU GÖREN YAMURCUK 
HEMEN YARDIMA KOŞMUŞ
AĞLAMIŞ USULCACIK BİRKAÇ
DAMLA YAŞ İLE PAPATYACIK
SUSAMIŞ İÇMİŞ ONU ÖYLECE
PAPATYACIK NE YAPSIN HAVA SIÇAKMI 
SICAK ÇOK SUSAMIŞ BIRAZICIK SU İSTEMİŞ
O UZUN KAVAKLARA BAKARAK 
KAVAK BU BAŞI YÜKSEK YÜZ VEREMİŞ HİÇ ONA
PAPATYACIK KÜÇÜCÜK AĞLAMİŞ YALNIZLIĞA 
PAPATYACIK YAMURCUK TEK 
BİR BEDEN OLMUŞLAR 
DÜNYA DURDUKÇA BÖYLE HEP KARDEŞ YAŞAMIŞLAR

sporyapmak gerekli
Ulu Önder söyledi
Türk çocuğu dinledi
Sağlam kafalar için
Sağlam vücut gerekli
Güreş yada basketbol
Yüzme tenis voleybol
Jimnastik, kayak, futbol
Spor yapmak gerekli
Sporcu sevimlidir
Güvenli azimlidir
Spor evrensel dildir
Spor yapmak gerekli
Güreş yada basketbol
Yüzme tenis voleybol
Jimnastik, kayak, futbol
Spor yapmak gerekli
Ne güzeldir yarışmak
Sahalarda koşuşmak
Bir amaca ulaşmak
Spor yapmak gerekli
Güreş yada basketbol
Yüzme tenis voleybol
Jimnastik, kayak, futbol
Spor yapmak gerekli
http://www.frmartuklu.net/images/smilies/nokta.gif

 tin tin tini mini hanım
Şeftali ağaçları
Türlü çiçek başları
Yaktı yandırdı beni
Yarin hilal kaşları
Tin tin tini mini hanım
Seni seviyor canım
Bahçelerde kereviz
Biz kereviz yemeyiz
Bize Sinoplu derler
Biz güzeli severiz
Tin tin tini mini hanım
Seni seviyor canım
Bahçelerde idrişah
Boyu uzun kendi şah
iki gönül bir olsa
Ayıramaz padişah
Tin tin tini mini hanım
Seni seviyor canım

 Gezsen Anadolu yu


Sen ne güzel bulursun gezsen Anadolu’yu
Dertlerden kurtulursun gezsen Anadolu’yu
Billur ırmakları var buzdan kaynakları var
Ne hoş toprakları var gezsen Anadolu’yu
Burada hayat başkadır
Yazlar kışlar başkadır
Ah. Bu diyar başkadır başkadır
Gezsen Anadolu’yu
Yedi cüceyiz
Biz tam 7 cüceyiz
14 kollu bir deviz(2)
Var mı bize yan bakan hey
 Yan bakan hey yan bakan(2)


TOPLAM 100 ŞARKII:)






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder